Servise gelmeden önce cihazınızdaki bilgilerin yedeklerini almanız, iCloud hesabınıza giriş yaparak “iPhone’umu Bul” özelliğini kapatmanız ve açılmayan (kullanılamayan) cihazlarda ya da yurt dışı cihazlarında fatura ile birlikte gelmeniz gerekmektedir. Aşağıdaki bölümde cihazınızı servise getirmeden önce yapmanız gereken işlemler adım adım anlatılmaktadır.
Cihazınızı Nasıl Yedekleyebilirsiniz?
Cihazınızı servise getirmeden önce cihazınızı yedeklemeniz gerekmektedir. iPhone’unuzu yedeklemenin ise iki farklı metodu bulunmaktadır.
iCloud ile Yedekleme
- Cihazınızı herhangi bir Wi-Fi’ye bağlayın.
- Ayarlar uygulamasını açın.
- Adınızın bulunduğu seçeneğe tıklayın.
- iCloud seçeneğinin üzerine tıklayın.
- iCloud yedeklemesi seçeneğinin üzerine gelin.
- iCloud yedekleme seçeneğini aktif duruma getirin.
- Son olarak “şimdi yedekle” butonunun üzerine tıklayın ve işleminizin sona ermesini bekleyin.
iTunes ile Yedekleme
- Lighting USB kablosunu telefonunuza ve bilgisayarınıza bağlayın.
- iTunes uygulamasını açın.
- Sol üst kısımda yer alan cihaz simgesine seçin.
- Yedeklemeler seçeneği ile karşılaştığınızda “Bu bilgisayar” seçeneğini seçin.
- Eğer ki sağlık ve Homekit verilerinizi de yedeklemeyi düşünüyorsanız karşınıza gelen ekrandan gerekli olan seçenekleri seçin.
- Son olarak yedekle butonuna basın ve işleminizin tamamlanmasını bekleyin.
iPhone’mu Bul’u Kapatma
Telefonunuzu teknik servise getirmeden önce iPhone’umu Bul’u kapatmanız gerekiyor. iPhone’umu Bul’u kapatma işlemi için ise şunları yapmalısınız:
- Cihazınızda bulunan ayarlar uygulamasını açın.
- En üst kısımda yer alan adınıza tıklayın.
- Ardından iCloud menüsüne girin.
- Ekranınızı biraz aşağıya doğru kaydırınca iPhone’umu Bul seçeneği ile karşılaşacaksınız, üzerine tıklayın.
- Son olarak aktif olan seçeneği aktif durumdan çıkarın.
İşlemleriniz artık sona erdi. İçiniz rahat bir şekilde cihazınızı servise verebilirsiniz.